SKRIVET: 2010-12-04, kl 15:26:39 | PUBLICERAT I: ♥ Vardag

♥ Lördag

Dagen består av arbete, med ett litet avbrott mitt i då jag går delad tur idag. Så på timmarna blev jag hämtad av bästa Molly  och lilla Mathias. Det blev ett besök på julmarknaden uppe på Norra.

Det fanns mycket fint och kika på men man blev rätt frysen så vi blev inte där nå länge.... Men gjorde ett par fynd iallafall ! Så nu sitter jag på jobbet framför datorn och värmer mig innan det är dax att fara ut & jobba kvällspasset. Men det börjar ju inte förrän om en timme så det blir nog lite kaffe och sådär innan.

Jonerik knåpar på med våran gamla golf, det verkar gå ont för honom & dessutom är han förkyld så jag kan ju tänka mig vilket strålande humör han är på... Dax att införskaffa sig en nyare bil tror jag. Kanske ska slå till på nån trisslott :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: