SKRIVET: 2011-05-12, kl 13:30:58 | PUBLICERAT I: ♥ Vardag

♥ Full fart

Pigg och alert och fått mycket gjort den här veckan, så nu går jag på min sista jobbhelg innan semestern med glädje! Även min sista 7-21.30 dag, mycket skönt att ha det avklarat. Min rygg pallar inte att jobba så länge nuförtiden...

v.21 i dag och bebisen verkar växa så det knakar, jag är konstant hungrig och magen blir bara större för varje dag tycker jag. Men tur man mår bra förutom lite ont i svanken... :)

Ensam hemma den här veckan eftersom Jonerik är nere i Örebro och jobbar åt Mitab. Förhoppningsvis får jag hem honom på söndag så jag får rå om honom lite på måndag när jag är ledig !

Igår var det tvättdag här hemma och senare spenderades bra många timmar på Björkallén med min kära vän & grabbarna. Strömavbrott i två timmar lite drygt, så vi drack lite halvljummet kaffe och försökte hålla lilla vilde i styr som var på sitt bästa "vara överallt" humör.
Klockan 18.00 var det fotbollsträning för Melle så jag hängde med upp dit och kikade, duktiga ungar :)

Idag har jag kockat ihop lite matlådor till helgens arbete, fått undan den mesta tvätten och nu ska jag strax städa tvättstugan då det ser förjävligt ut där nere... Senare hade jag tänkt att bjuda in mig själv på middag hos mina kära föräldrar, det har dom säkert inget emot :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: