SKRIVET: 2011-05-17, kl 20:18:37 | PUBLICERAT I: ♥ Vardag

♥ Tisdags-irr

Irrat, är en bra beskrivning av vad jag gjort idag. Har haft sjukt mycket på jobbet och jag blir inte brydd om jag har glömt att göra 10 grejer som folk bett mig göra idag. Det kan jag nästan garantera. Men nu är man hemma och har fått i sig middag i lugn och ro & tagit sig en dusch. Så nu blir det tvkväll i soffan med Plastikturisterna & DH.

Inväntar min kärlek som ska komma hem ikväll, hoppas han kommer hem medan man är vaken :) Han har ju trots allt varit borta i 10 dagar... så man har ju saknat honom om man säger så. Trist att vara ensam hemma men det har gått bra iallafall. Tur man har katterna hemma så man har nå sovsällskap i soffan ;)

Imorgon är det diverse möten på jobbet med diffkorrigering av schema och APT.





Lyxig middag för två sköna damer i fredags innan bio. Ska tilläggas att Mia bor i studentkorridor och bion började 17.45... Haha, klockrent!





Vår i Loning, bästa våren någonsin... ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: