SKRIVET: 2010-12-03, kl 11:15:50 | PUBLICERAT I: ♥ Vardag

♥ Härliga julmånad

Nu är den äntligen här, december och julmånaden. Jag som är en riktig sucker för julen. Blir precis som ett barn. Såklart har jag redan full jul här hemma, förutom julgranen då. Jag njuter i fulla drag av peppakakor, glögg, clementiner, hyacinter mm

Julklapparna är snart klara men jag tror det blir en sväng på måndag och kika ut det sista. Är utan bil idag så jag tar mig inte iväg... Men det är ju inte jul än som tur är.

I November var det en hel del födelsedagar.

Först ut var lilla Mathias som fyllde 1 år.






Sedan var den min kära mamma som fyllde.





Och sist men inte minst lillasyster Hanna som fyllde 9 år.
Det firades med att lyssna på barnkören som sjöng med Tommy Nilsson i Fränstakyrkan.



Sedan har vi hjälpt svärföräldrarna att flytta så de bor nu mera i Kävsta och där kommer de nog att trivas superbra. Även Java kanske så småningom...


Idag blir det lite städning av huset då jag endå är hemma hela dagen !






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: