SKRIVET: 2010-12-17, kl 20:26:04 | PUBLICERAT I: ♥ Vardag

♥ Fredag

Snöstorm och riktigt mysväder, gud vad jag mår gott när det yr omkring ute. Ja det är lite extra mysigt nu när jag får sitta inne i stugvärmen...

Dagen på arbetet började med att jag satt vid bordet kl. 0700 och inser att jag inte börjar förän kl. 1200. Måttligt road Kate, inte. Men tack gode gud så var Ann så snäll och bytte med mig, TACK å åter TACK! Men hon var rätt nöjd att inte behöva jobba i snöyran idag så vi gjorde ett bra byte då. Själv fick jag jobba med två teser på eftermiddagen, men det var det absolut värt. Likaså allt skottande...

Nu har man skottat en hel del hemma & ställt in bilen i värmen så den får tina av inatt. Hunnit vräka i mig en pizza också... Minst lika gott som julbord på Häre... (inte men endå) (inte alls avundsjuk på alla som är där borta & har roligt ikväll & imorgon) hihi. Men jag jobbar ju imorrn börjar 0700, det har jag dubbelkollat. Flera gånger!

Jonerik är ute med snöslungan, hoppas han kommer in & sällskapar med mig i soffan snart. Fredagsmys.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: