SKRIVET: 2010-12-20, kl 22:02:58 | PUBLICERAT I: ♥ Vardag

♥ Fjärde advent




Nu börjar det kännas att julveckan är här, myspys. Har handlat & slagit in alla paket och de ligger så fint under granen som Jonerik klädde igår. Hyacinterna blommar och doftar underbart. Gröten blev middag och kaffet smakar bättre än vanligt. Barnen är förväntansfulla och man riktigt ser i deras ögon hur mycket de längtar till den stora dagen, Julafton.

Idag har jag varit ledig och tillbringat dagen i birsta med en hel del andra personer... Träffade på farmor & Leif som också var ute & julhandlade. De bjöd på lunch på Charm, mycket gott!

Var in till min älskade Molly och pojkarna på lite fika, Melle ropade när jag kom innanför dörren: TACK för att du räddade mig Kate, nu kan jag få en kaka! Hihi, rolig han.

Sedan har det varit småpyssel hemma men nu tror jag att jag gör kväll för idag. Lite mys framför tvn med älskling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: